woensdag 8 december 2010

Vanavond online !

3 opmerkingen:

Miss Bee zei

Ik heb zojuist je nieuwe collectie bekeken! Wow! Ik ben helemaal weg van je kettingen!

steffi zei

Hoi Miranda,
Ik heb zojuist de nieusbrief ontvangen en ben meteen op de website gaan kijken. Leuk!
Maar... ik wil toch even iets kwijt.
Het valt me op, dat er eigenlijk altijd, echt op alle foto's maar een heel klein stukje van de jurkjes of shirts of rokjes... te zien is.
Ik kan dus wel zien of het stofje leuk is en of er een leuke applictie op zit..., maar ik weet eigenlijk nooit, hoe de kleding er ├ęcht uitziet. Zijn het korte of lange jurkjes? Aansluitend of meer klokkend? Wat voor model? ect. Snap je een beetje, wat ik bedoel? Ik zou gewoon graag wat meer informatie over de kleding op de site/in de webwinkel kunnen vinden, ook over de stof (jersey? niet rekbare katoen?...) Misschien kun je per model een totale foto erbijzetten? Dit zou gewoon super zijn!
Alvast bedankt en groetjes!

Juf Juul zei

@ Steffi,

vorige keer heb ik wel de hele jurkjes laten zien zie hier :

http://s449.photobucket.com/albums/qq219/juulenjonah/?action=view&current=coll.jpg

en dus er nu bewust voor gekozen om alleen sfeerfoto's te gebruiken ...
Maar begrijp wel wat je bedoelt dus zal eens kijken of Juul morgen nog een keer in de stemming is om op de foto te gaan ;-)