woensdag 1 december 2010

Surprise Surprise ..... !






Vrijdag heeft Juul weer surprise's op school en uiteraard is mama de klos !
(wat doen we onszelf ook aan zou je denken)
Eerst had ze het idee om een playmobil poppetje te maken maar dat zag ik
echt niet zitten aangezien ik wel lekker met de naaimachine overweg kan maar
absoluut geen freubelaar/knutselaar ben .....
Dus papa even opgebeld op de zaak om te vragen of hij wat polyether kon
snijden en lijmen zodat mama er een mooie taart van kon bakken hahaha
De mand met restjes stof erbij gepakt en zie daar een mooie PIP taart is geboren ....

Hij is nog niet helemaal klaar want er moeten her en der nog wat bloemen en 
linten op maar ben toch wel erg tevreden met het resultaat en Juul gelukkig ook !!!

10 opmerkingen:

Collie-Collie zei

Wat een supersuprise!! Prachtig gemaakt! Ik denk dat de ontvanger hem graag heel zou willen houden!

Groetjes, Collie

Nanna zei

Wat een geweldig idee! Ben het helemaal met Nicole eens. Als mijn meiden die taart zien... ;-)

Lia zei

Laat je hem ook helemaal af zien? Ik vind hem nu al super. Hij kan toch wel heel blijven om het cadeautje eruit te halen? Ik weet niet wat erin zit, maar grote kans dat ik de taart zelf het leukst zou vinden.

Groetjes,
Lia

Juf Juul zei

Er zitten 2 kleine doosjes playmobil in verstopt tussen de lagen !
Er moet nog even een mooie opening in aan de achterkant anders gaat ie zo de prullenbak in en is al die moeite voor niks geweest haha

Misschien kan ik nog snel even een doos halen bij de super en een andere maken en deze zelf houden (denk denk) ......

Meertje zei

De suprise is erg leuk.
Groetjes miriam

d'Boederie zei

Echt geweldigggg!!Ik zou alleen met de suprice al heel blij zijn.

Hanneke zei

Leuk nieuw artikel voor je webshop!! Ziet er super uit hoor, heerlijk als je zo handig bent!

Door Jolanda zei

Had hem al gezien,maar het is een supersuprise, heel wat naders dan de grabbelsintton die davey heeft gemaakt:)

Anoniem zei

hee,
echt een leuke surprise
heb alleen een vraagje hoe kom je aan die polyether? en hoe heb je die stofjes vastgemaakt?
gr. louisse

Juf Juul zei

Het polyether komt bij mijn man uit de zaak (meubelstoffeerderij) ;-)
Heeft ook een webshop, kijk maar even op http://www.plastichuis-gouda.nl/ want het is volgens mij ook online te bestellen. De stof heb ik vastgezet met stoffenlijm ....