zondag 26 december 2010

Het verhaal van een CUPCAKE, men neme een

Bij ons is de traditie op 1e kerstdag om het diner te verdelen.
Iedereen maakt 1 gang en zo gaan we met zijn allen van huis tot huis ....
Dit jaar aan ons de eer om voor het dessert te zorgen.
Aangezien ik geen keukenprinses ben (is geen geheim haha) zorgt dit elk
jaar toch wel voor een beetje stress ....
Maar na een beetje snuffelen op de site van Marijke www.kikakeekies.nl 
en surfen op wat favoriete blogs was ik eruit !


Het werden cupcakes !
De mooiste foto's heb ik gezien en had dus ook al pcies in mijn hoofd hoe ze zouden worden ....
(hopelijk zoiets als hierboven .....)

Het pakketje van Marijke kwam gelukkig erg snel binnen (THNX MARIJKE)
dus alles stond klaar voor 1e kerstdag ......
De super mooie bakjes, botercreme en muffinmix en uiteraard de roze kleurstof
want het moesten wel mooie roze cakejes worden.


Deze had ik inmiddels al klaar, de cupcaketoppers


De nodige materialen bij elkaar gesprokkeld en begonnen met de muffinmix

 


Jaja daar komen ze ........ 


En zie daar, de basis van mijn cupcakes !


En wat nou zo stom is, hierna ben ik vergeten om een foto te maken van
de SUPER ROZE super zoete maar o zo heerlijke botercreme .....
En omdat het neefje van Karel met een infectie op bed lag (arme Tommie) is er
besloten om niet van huis naar huis te lopen maar alles 
bij Karel zijn ouders te doen !

Het afmaken van de cupcakes, de mooie ELECTRIC PINK toef en topper erbovenop 
,de echte finishing touch !, heb ik dus niet kunnen fotograferen want we hadden de
camera niet bij ons ......
Gelukkig heeft Karel zijn zus er nog een hele mooie foto van gemaakt dus zodra ik die
heb zal ik hem zeker nog plaatsen .....

* Vergeet ik bijna nog te melden dat ze SUPER lekker waren *




2 opmerkingen:

MeidenMama zei

De basis alleen al ziet er erg goed en lekker uit...

Door Jolanda zei

Ziet er heeeerlijk uit, en met de topping erop vast nog mooier, en niet onbelangrijk waren vast heel lekker!?