dinsdag 21 december 2010

Het kerstdiner ....





Bij ons is de traditie om op 2e kerstdag de hele familie af te gaan 
en bij iedereen een gang te eten van het kerstdiner. 
Dit jaar aan ons de eer om voor het nagerecht te zorgen ! 
Ondanks dat ik geen keukenprinses ben wilde ik het dit jaar eens iets anders doen 
en hele mooie persoonlijke cupcakes maken, uiteraard mijn materialen besteld bij www.kikakeekies.nl die hopelijk de spulletjes nog op tijd kan versturen 
(voel absoluut geen druk Marijke :-| zodat dat in ieder geval goed zit ... 
Daarna is het helemaal aan mij om voor de rest te zorgen en 
om de cupcakes helemaal af te maken heb ik alvast een mooie 
cupcaketopper gemaakt die erbovenop komt :-d

4 opmerkingen:

MeidenMama zei

Dat ziet er al erg leuk uit..en die cakejes die erbij komen zijn vast om je vingers bij af te likken :)

Tuur zei

wat leuk, ga je dan echt van huis naar huis, nog nooit gehoord, super idee!
Ik ben even gaan kijken bij kikakeekies maar kan niet in haar webwinkel kijken...
of is ze ivm met kerst niet open?

Juf Juul zei

@Tuur, ja we gaan inderdaad van huis tot huis.
Gelukkig wonen we allemaal in hetzelfde dorp ...
Zo heeft niet 1 iemand alle drukte en troep ;-)

ronjaroversdochter zei

Wat een leuk idee, zo'n diner op verschillende plekken. Veel plezier met het maken met je cupcakejes.