zondag 26 december 2010

De #twitsint en de #twitkerstman zijn geweest ...

Vorig jaar deed ik op twitter mee met #twitsint, super leuk, online meld je je aan, vul je een verlanglijstje in en worden er virtuele lootjes getrokken.
Je koopt een kado, schrijft een klein gedichtje en een paar dagen voor sinterklaas zit je met zijn allen achter je PC/Laptop om 20 uur en maak je allemaal tegelijk je kado open ....
Klinkt misschien erg onpersoonlijk maar dit is het zeker niet !
Al weken vantevoren word er flink over getwitterd en daarom deed ik dit jaar graag weer mee !
Ook dit jaar was het weer super leuk en daarom werd er door een aantal mensen ook een #twitkerst georganiseerd.
Omdat ik nog niet de gelegenheid heb gehad mijn ontvangen kado's op twitter te zetten bij deze ....
Volgend jaar ben ik weer van de partij !

Gekregen van de #twitsint http://rozemetwittestippen.blogspot.com/ ,
een super gaaf kaarten/foto/memobord


Gekregen van de #twitkerstman , een mooie sjaal 



1 opmerking:

Akelein zei

Wow, dat memobord is gaaf!!!
Wie was je #twitsint? Weet je dat? Ik heb ook aan allebei meegedaan en heb ook prachtige kado's gekregen.