dinsdag 12 oktober 2010

Hier dan eindelijk de foto's !

Een tijdje terug deed ik een oproepje voor een PIF !

Ik heb echt de mooiste dingen binnen gekregen en ben jullie
nog een paar foto's verschuldigd ....

Over een tijdje heb ik wel weer zin in een leuke PIF !


PIF kadootje gekregen van Jojanneke van Jojojanneke !

Van Jojanneke

PIF kadootje gekregen van Annie van HippeFreubels !

Van Annie

PIF kadootje gekregen van Yvonnen van Niefactory

Van Yvonne

PIF kadootje gekregen van D'Boederie, geweldig mooie handgemaakte sjaal !

Van D'Boederie

2 opmerkingen:

Michaja zei

Leuk hoor wat je allemaal hebt gehad. Heb ook mijn laatste PIF kadootje ontvangen!

Door Jolanda zei

Wauw wat een mooie PIF cadeautjes!
Ik heb ook net weer PIF cadeautjes op de post gedaan, ook geprobeerd in stijl van de ontvanger te blijven, wel zo leuk:)