zondag 17 oktober 2010

Een hele hoop nieuws ...




















Er staan weer nieuwe items online !
Geweldige jurkjes, shirts en een super gave tas, speciaal ontworpen en gemaakt door Jolanda vanwww.doorjolanda.nl bij 1 van de nieuwe jurkjes.
Juul heeft deze al ingepikt  voor school ...
Met een applicatie erop van Juf Juul !

Wil je hem bestellen ga dan naar haar site www.doorjolanda.nl .
Uiteraard is hij wel te bewonderen op www.jufjuul.nl 
Hieronder een kleine sneak peak van de nieuwe items !













Ook heb ik al geweldig veel foto's binnen gehad voor de fotowedstrijd.
Geen idee waar ik aan begonnen ben want 
als ik ze zo allemaal bekijk word het bijna onmenselijk om er 1 uit te kiezen.
Je kunt nog meedoen tot het einde vd maand.
Plaats je mooiste kinderfoto hier of mail hem naar info@juulenjonah.nl (dan plaats ik hem voor je) en win een geweldige bewerkte canvas van die foto ...

Tot slot wil ik nog even mijn eigen kaartenshop onder de aandacht brengen.
Velen van jullie kennen hem inmiddels wel want er worden al geweldig veel kaartjes verstuurd (ik doe het zelf ook regelmatig) en er zijn inmiddels ook kerstkaarten geplaatst.
Er is ook de mogelijkheid om de kaartjes als setje van 10 te bestellen voor jezelf, natuurlijk heel handig voor de uitnodigingen en kerstkaartjes.
Je krijgt dan ook korting.

























ga naar www.addsomecolor.nl

Groetjes Miranda
www.jufjuul.nl

Geen opmerkingen: