vrijdag 10 september 2010

BLOND !


Op Hyves, Twitter, MSN en uiteraard gewoon in het dagelijks leven is het niemand ontgaan ......
Ik ben blond !
Na een paar jaar bedenken heb ik vorige week toch de stap gezet, en ach ja ik word dit jaar
40 dus kan het altijd nog schuiven op een midlifecrisis ;-)

Maar nu na een weekje ben ik er al aardig aan gewend (en mijn omgeving ook) en ben ik
er super blij mee !
Er waren een hoop vragen om een foto maar aangezien ik normaal gesproken al niet graag (lees NIET)
op de foto ga was de stap deze keer nog groter.
Dus bij deze toch een foto, maar wel een beetje incognito .......

4 opmerkingen:

d'Boederie zei

Hoi Miranda....grappige foto,en het leven begint pas bij de 40 !!!Maar heel erg bedankt voor je kadootjes! super mooi allemaal.Van het weekend zal ik ermee aan de slag gaan,en bloggen,groet!

Door Jolanda zei

Harstikke leuk!
Je lijkt wel twintig, vanachter de camara denk ik:)))

Nog heel erg bedankt voor de mooie armband die ik van je PIF kreeg, mooie roos kralen ook!

sonja zei

Hoi Miranda,

Wat een super leuke pif armband.
Hartelijk dank daarvoor

Groetjes Sonja

Michaja zei

Ik love blond! Ben zelf blond heb 3 blonde kids en zou niets anders willen.
Wat ik zo zie staat het je heel goed!
Ben benieuwd wanneer mijn pakketje aankomt :)