dinsdag 7 september 2010

And the winner is .....

Hoi allemaal,


de vakantie zit er hier alweer een paar weekjes op en inmiddels ben ik alweer druk met alle bestellingen en een paar nieuwe items die nog gaan volgen

En ineens bedacht ik me gisteren dat er nog een hele mooie Clippykit LARGE op een winnaar ligt te wachten .....
Net voor de vakantie zou Juul nl een winnaar kiezen tussen de bestellingen die tot 18 juni zijn gedaan.
Dat heeft ze dus gisteren gedaan en de gelukkige is Jaqueline Spaans !
Jaqueline, ik ga je zo even een mailtje sturen en hij komt jouw kant op samen met 2 extra kitbits ....

Nu is deze tas zo super leuk dat ik er deze maand nog 1 wil verloten, dus uit de bestellingen boven de 25,- die geplaatst worden t/m 30 september zal Juul er nog 1 kiezen !
Ook zijn de nieuwe Badges (strijkapplicatie's) inmiddels besteld en die hoop ik binnen 2 weken binnen te hebben, dus nog heel even geduld voor de dames die mij hebben gemaild , ze komen eraan !

Groetjes Miranda

http://www.juulenjonah.nl/
http://www.addsomecolor.nl/

Geen opmerkingen: