zondag 29 augustus 2010

Wie doet er mee met mijn allereerste PIF ?!


Voor de allereerste keer heb ik mij aangemeld voor een P.I.F.cadeau!


Op de Blog van Iris ( Tutlola ) stond al vaker een oproepje hiervoor,
het leek me wel super leuk maar begreep eigenlijk niet goed wat het inhield .....
Maar nu ik weet wat het inhoud lijkt het me echt super leuk en plaats ik hier hetzelfde oproepje voor diegene die graag een P.I.F. cadeau van mij willen ontvangen:

De cadeautjes zijn zogeheten P.I.F. (Pay It Forward) cadeautjes.
Oftewel, je ontvangt een kadootje van iemand en mag daarna aan 3 anderen een zelfgemaakt cadeautje toesturen én aan de persoon van wie jij iets hebt gekregen.

Wie wil ermee doen?
Ik zoek 3 mensen aan wie ik een zelfgemaakt cadeautje stuur en die daarna mij en drie anderen iets stuurt. Plaats een berichtje/reactie als je het leuk vindt om mee te doen, mij mailen kan natuurlijk ook op info@juulenjonah.nl  !

Als er meer dan 3 mensen zich aanmelden zal ik Juul er 3 uit laten kiezen ;-) .....

8 opmerkingen:

Crafty Mama zei

He wat leuk! Aangezien ik een goed excuus wil hebben om naar het Stoffenspektakel te gaan moet ik echt van wat lapjes af dus ik meld me aan! Meedoen aan 2 PIFjes moet wel een beetje helpen toch ;-))
Groetjes,
Crafty Mama
Elizabeth

d'Boederie zei

Hoi Hoi ik had me laastst al ergens anders aangemeld,maar daar lukte het niet 3 gegadigde te vinden,dus ik wil best meedoen!groet!

sonja zei

Hoi Miranda,

Lijkt mij wel leuk om mee te doen!!

groetjes Sonja

saffiertje zei

Wat een leuk idee...
Doe graag mee...maar dat heb e al in de mail gevonden denk ik...
Ben altijd wel in om mensen te verassen!
gr miranda
http://saffiertje.blogspot.com

Michaja zei

Ik heb het nu redelijk vaak voorbij zien komen maar was nooit op tijd. Maar nu wel. Doe dus graag mee maar moet er wel bij zeggen dat ik n Frankrijk woon. Hopelijk leverd dit geen problemen op?
Groetjes Michaja

Niefactory zei

Hoi, hoi,

Ook ik wil wel graag mee doen. Lijkt me leuk. Ik volg dit alles al een tijdje. Dus wie weet. Moet ik nog wel even weer goed lezen hoe het zit.
Groetjes Yvonne

Door Jolanda zei

Ja natuurlijk leuk!

Ik wist ook nooit wat dat was, zo zie ik wel meer termen voorbij komen in blogland waarvan ik denk...huh wasdanou?

Heb inmiddels 1 x mee gedaan met een PIF, vind de gedachten er achter erg leuk, dat je als het ware een ketting effct van goede dingen krijgt, kan in het echte leven ook met gebaren, gedachten, als je goed doet je goed ontvangt...

Nou nou wat een wijsheid op deze maandag morgen:)

Michaja zei

Ik zie dat ik toch niet op tijd ben geweest. Dat toch echt dqt ik de tweede was. Helaas hopelijk de volgende keer beter.