donderdag 5 augustus 2010

We zijn WEER verhuisd ....


In de bijna 5 jaar dat Juffrouw Juul nu bestaat ben ik al 4x verhuisd van werkamer
(ok atelier klinkt leuker ;-) !)
Ik ben ooit begonnen gewoon op de eettafel en moest toen elke dag al mijn
stoffen, naaimachine en alle andere rotzooi opruimen en wegbergen...
Dat was ik wel een beetje zat en dus werd het kleinste slaapkamertje (nee niet de wc) omgetoverd tot werkplek.
Super fijn maar deze werd al snel te klein dus verhuisde ik naar de super grote zolder.

Toen kreeg Juul een enorm boomhutbed en wilde naar de zolder dus ik weer met heel mijn
hebben en houwen naar beneden naar de middelste slaapkamer.
Maar ja op zolder is het echt super warm en een paar weken geleden ging Juul dus samen
bij Jonah op de kamer slapen, heel gezellig en beter uit te houden.

En toen zei ze, ik wil eigenlijk niet meer op zolder slapen, en aangezien ik de
zolder altijd erg prettig vond werken hebben we alles weer omgegooid pfffffffff

Ik zit nu dus weer op mijn riante zolder, ben alleen nog op zoek naar een lekkere
grote tafel om op te knippen maar dan is ie weer helemaal af !

Op de foto ook nog het super lieve kadootje wat ik kreeg van Wendy van Stip en Bloem
toen ze uit Engeland kwam want ze weet hoe gek ik ook ben op Cath Kidston !

Geen opmerkingen: