maandag 30 augustus 2010

Ontwerpje voor een Blog/Twittermeeting en PIFupdate ....

Nee nee nee, ik heb dit keer niks georganiseerd .......
Maar kreeg wel een verzoekje om een uitnodiging te ontwerpen
voor een Blog/Twittermeeting die Deirdre samen met een vriendin aan het organiseren is.
En omdat hij wel heel erg leuk is geworden, hier even het ontwerpje ....

Ook even het ontwerpje wat ik voor de 2e verjaardag van Deirdre haar dochtertje heb gemaakt ;-)



Wat betreft mijn PIF oproepje van gisteren .....
Waar ik al een beetje bang voor was is ook gebeurd !
Ik had natuurlijk maar 3 kandidaten nodig maar er hebben zich 11 crea dames aangemeld !!!
Echt super leuk maar wil ook nieumand teleurstellen dus ik heb bij deze besloten om maar gelijk
van mijn eerste PIF een MEGA PIF te maken.

Dat wil zeggen dat ik voor alle 11 aangemelde dames (+ Iris) een PIF ga maken.
Iedereen krijgt hier morgen nog een berichtje/mailtje over ......

Uiteraard mag je zelf gewoon 3 mensen vragen hahahah

3 opmerkingen:

Michaja zei

Wat leuk en vooral dapper :)
Nou dan heb ik toch mijn eerste PIF bij deze.
Ga meteen bedenken wat voor leuks ik ga maken voor mijn eigen pif!
Fijne avond
Groejes Michaja

TutLoLa zei

...bij deze gaan we voor een nieuw record PIFFERS in 1 oproep,DE MEGAPIF ;)!Zet em op Miranda...wordt vast weer heel leuk!

gr.Iris

Crafty Mama zei

Jeetje he 11 gegadigden... wel super hoor dat je dat aandurft! MMm dan moet ik dus ook 6 (+2)Piffers doorgeven haha... Ik ga ook alvast maar beginnen!
Succes!
Groetjes,
Elizabeth
Crafty Mama