donderdag 8 juli 2010

Hier zou ik best willen liggen nu ....


Uitslapen doen de kids niet aan in de vakantie, dus vroeg op, voedertijd, aankleden, mogen we al buiten spelen ? Nee jongens het is net 8 uur ! Is het al tijd om buiten te spelen ? Nee je mag zo naar buiten, eerst haren doen, ok ga maar. Dan de eerste ruzie, en de tweede even sussen, ok jullie gaan maar mee boodschappen doen !!! Ik laat jullie zo niet alleen thuis, moet je maar liever zijn voor elkaar .... Mam mogen we pokemon kleurplaten, wil je die even uitprinten, doe ook maar voor de buurjongens, ok fijn mam Mam we zitten zo in de zon, wil je even een kleed spannen, ok dat is beter ..... Pffffff het is nu net 11 uur en heb het idee dat ik er al een dag op heb zitten einde van de week maar snel een vakantie boeken want dit is misschien voor de kids wel vakantie, voor mama zeker niet @ op adem komend thuis ....

2 opmerkingen:

Sandra zei

o, wat herkenbaar.
Ik pas er ook voor om 6 weken thuis te zitten met de kids.
Je bent het animatieteam, kok, ober en nog veel meer,tegelijk.
Ik hoop dat je een leuke vakantie op de kop kunt tikken (of was dit meer een wens en geen werkelijkheid?)
In iedere geval veel sterkte en natuurlijk plezier in deze vakantie.

gret,
Sandra

plukdedagsandra zei

Hier zijn de kids 9 weken thuis van school. Ze gaan wel op een kamp van 10 dagen enzo, maar ik vind het juist héérlijk dat niets moet en alles mag. Om 8 uur buiten spelen. Waarom niet?

Groetjes, Sandra.