vrijdag 16 juli 2010

Aan al mijn collega's !


8 opmerkingen:

Tureluur-Bellemietje zei

Hoi,
mag ik dit bericht ook doorsturen?

Juffrouw Juul zei

Natuurlijk mag je dit doorsturen !
Hoe meer hoe beter !


Groetjes Miranda

applicatie enzo zei

Mijn enveloppe gaat morgen op de post !!

marsha zei

Hi, ik ben van sAMenZo.nl en wil graag meewerken. Ben hard aan het denken ... Mede doordat mijn vriendin haar dochter ook ernstig ziek aan de sonde zit. Die zij vreselijk vindt. Ik denk aan alle mensen die zo sterk zijn...liefs, mars

Juffrouw Juul zei

SUPER !
Op twitter zijn ook al aktie's op touw gezet dus hoop op een hoop leuke pakketjes ;-)

THNX !

Kimminita zei

Topactie! Mijn pakketje gaat deze week op de bus.

Kim zei

Ik stuur ook wat op: super dat iemand zich zo inzet!

Astrids Atelier zei

Komt goed uit... had net mijn atelier weer eens opgeruimd en ben genoeg spullen tegengekomen die op marktplaats zouden gaan, maar... je raadt het al: ze gaan op de post en ze kunnen er heel veel leuks van gaan maken om weer wat blije gezichtjes te zien, dat zeker! Blij dat het zo'n goede bestemming krijgt. Groetjes Astrid