dinsdag 13 juli 2010

AddSomeColor is een feit !



Ik heb er een paar weekjes (in stilte) aan gewerkt maar sinds een half uurtje geleden is hij online gegaan !
Mijn splinternieuwe site AddSomeColor !



Zoals iedereen wel weet maak ik naast de kleding en accessoires voor Juffrouw Juul ook veel grafische ontwerpen waaronder uitnodigingen en andere kaarten.
Deze zijn allemaal uniek en op maat gemaakt en ik wilde al een tijdje een mooie aanvulling hierop aanbieden.
Standaardkaarten maar dan wel helemaal in mijn stijl en gewoon per stuk te koop en direct te versturen.

Die mogelijkheid is er nu !
Vanaf vandaag (eigenlijk vanaf zo'n 15 minuten geleden) is mijn splinternieuwe kaartenshop AddSomeColor geopend.
Je hebt hier de mogelijkheid om net als bv bij greetz.nl online een kaart te kiezen, helemaal zelf aan te passen en te versturen !

Als hij voor 16.00 uur is besteld, word hij zelfs de volgende dag bezorgd !

Ik kan er hier heel veel over gaan vertellen maar ik zou zeggen, neem even een kijkje op de site dan zie je zelf waarom ik zo super enthousiast ben


De kaartenshop blijft uiteraard gewoon open tijdens mijn vakantie, dat gaat allemaal vanzelf !

Verder ben ik met nog een paar hele nieuwe en unieke dingen bezig voor Juffrouw Juul zelf, maar aangezien ik deze nog niet helemaal klaar heb zullen deze pas na mijn vakantie online komen ....

Voor nu wil ik iedereen een geweldige vakantie toewensen en tot over 3 weekjes !

1 opmerking:

Anoniem zei

Meis wat blijf je ons toch allemaal verrassen! Wat een geweldige site en wat een geweldig idee!!! Helemaal goed! Ik wens j eheel veel succes ermee en maandag een heerlijk vakantie toe!!!
Dikke zoen, Marielle