woensdag 16 juni 2010

Voor herhaling vatbaar ...


Vorige week zondag was het eindelijk zover en kwamen 18 webshopdames gezellig samen voor een High Tea die ik had georganiseerd.
Een super leuke groep met mensen waarmee ik met de meeste al vanaf het begin van de start van Juul & Jonah/Juffrouw Juul een super leuk contact heb !
Zo vreselijk onwerkelijk om na jaren elkaar ineens in het echt te kunnen spreken maar zo leuk !
De meeste waren een tikkeltje nerveus maar dat was al snel over.
Iedereen had voor elkaar een klein kadootje gemaakt/gekocht en ook echt iedereen had hier zijn uiterste best op gedaan.
Het netwerken op deze manier was geweldig en er werden ook gelijk flyers/goodies en andere zaken geruild.

The Place to Be was Bubbles&Blessings, helemaal geweldig !!!!

Dus zeker voor herhaling vatbaar en volgende keer waarschijnlijk een nog grotere groep ......

4 opmerkingen:

applicatie enzo zei

Lijkt me super nog een keer te doen !! Het was errug leuk.

Groetjes Sandra

Collie-Collie zei

Op de foto's ziet het er supergezellig uit!!

Groetjes, Collie

Door Jolanda zei

Ja wat was het leuk, zeker voor herhaling vatbaar!

Tureluur-Bellemietje zei

Wat een leuke gezellige foto's,
stik jaloers.....ooit als ik groot ben hoop ik ook creativer ga worden...