vrijdag 4 juni 2010

Vanavond finish avond4daagse



Voor allebei was het de 1e keer en wat ben ik trots !!!

Op Jonah omdat hij met 6 jaar en hele kleine beentjes normaal gesproken aan het einde van de straat al roept : IK BEN ZO MOE !
En al deze dagen heeft hij nog niet 1x gezeurt en vind ie het geweldig om met al zijn klasgenootjes door al die polders te struinen ...
En natuurlijk ook op Juul, mijn grote kleine dametje die deze 4daagse loopt voor KIKA en hiervoor dagen langs huizen is geweest om sponsors te vinden.

Vanavond de finish , Jonah kan niet wachten op zijn "gouden" medaille en Juul, tsja die hoopt alleen maar op een hoop snoep en kadootjes haha
Ik sta trots aan de kant !

3 opmerkingen:

Granny's Place zei

Oh wat goed van haar!!! Ik wens jullie heel veel succes en plezier.. met name met het in ontvangst nemen van de medaille...
Groetjes Madelon

Collie-Collie zei

Bridget loopt ook voor het eerst mee en die vind de combinatie van eerst fietsen naar de stad en dan 5 kilometer lopen héél leuk, maar haar voeten zijn wel héél erg moe!! Hahaha, ze is 's ochtends niet wakker te krijgen!!

Maar ze hebben wat het weer betreft echt lekker weer!!

Groetjes, Collie

d'Boederie zei

J&J zet 'm op,jullie zijn nu al helemaal top!!succes vanavond..