vrijdag 7 mei 2010

Juul is weer thuis JOEPIE


Vorige week vrijdag op koninginnendag kwamen opa & oma even langs en namen gelijk Juul mee om een paar dagen te logeren.
Elke dag even gebeld om te vragen of ze al naar huis wilde maar nee hoor, ze had het (gelukkig) helemaal naar haar zin !
Maar gisteren belde ze dan toch eindelijk met de vraag of papa haar vrijdag na zijn werk weer wilde ophalen.
JOEPIE !!!!!!!
Ik heb haar super gemist en wat is het dan ineens stilletjes in huis.
Vandaag dus even haar kamer opgeruimd en verranderd wat ze vaker vraagt maar waar ik nooit zin in heb ....
Ook nog even een paar geweldige kussenhoesjes gemaakt voor op haar bed en ze vond het geweldig !

3 opmerkingen:

Smotzy zei

Wat een leuke kussensloopjes. Ongeveer dezelfde verzameling stofjes heb ik nog in de la liggen aan restjes, dus dit heeft mij zeker aan nieuwe inspiratie geholpen.

Mirella zei

wauw wat een super mooie kussens!!
en wat is het toch een super mooie meid. Gewoon pure schoonheid ;-) geniet lekker weer van je meisje

Collie-Collie zei

Wat leuk zo'n lange logeerpartij! Ik kan me voorstellen dat je dat ook wel een beetje stil vind... hahaha. Ik geniet ook altijd als ze uit logeren zijn, maar ben ook weer blij als ze er weer zijn met hun gebabbel! Leuk die nieuwe kussensloopjes, superstofjes heb je gebruikt, zeg! Eigenlijk is zo'n werkje zo gepiept, maar het starten, hè!! Ik vind ze super geworden!

Groetjes, Collie

Groetjes, Collie