zaterdag 15 mei 2010

Nieuwe site ....


Al een tijdje loop ik met het idee om voor de grafische ontwerpen die ik maak een eigen site te maken.
Ik heb het hier inmiddels ook erg druk mee en krijg steeds meer aanvragen !

De site van Juffrouw Juul en de ontwerpen gaan daardoor teveel door elkaar lopen en dus is er een nieuwe site geboren vandaag ......

http://www.design-yourownworld.nl/

Hier kun je alle info vinden die je nodig hebt als je iets heel unieks en persoonlijks door mij wilt laten maken.
Inmiddels heb ik al heel veel mogen maken zoals :
banners, flyers, visitekaartjes, briefpapier,applicatie's, logo's, bakfietsen, winkelbelettering, uitnodigingen, adresetiketten, bellenblaaslabels, buttons,canvassen, behangwanden en zelfs opdrukken voor op de kaas .......

Ook heb ik een speciale Hyves aangemaakt en ik zou het erg leuk vinden als jullie daar ook lid van zouden willen worden.

http://designyourownworld.hyves.nl/


Dus .... graag tot ziens bij Juffrouw Juul & DesignYourOwnWorld !

1 opmerking:

Collie-Collie zei

Gefeliciteerd met je nieuwe site! Ik kan me voorstellen dat het handiger is om het te splitsen!! Heel veel succes!!

Groetjes, Collie