zaterdag 20 februari 2010

Award !

Wat een leuke verrassing !
Van Sandra van Applicatie en zo kreeg ik deze mooie award.
Al jaren zijn we webshopcollega's en we hebben in de tussentijd al een aantal keren fijn samengewerkt !

Uiteraard zijn er heel veel mooie, leuke en interessante blogs die ik met veel plezier volg.
De volgende 7 zou ik graag deze award geven


Al deze dames zijn dagelijks met heel veel plezier en creativiteit bezig !!!!
 daarom geef ik deze award heel graag aan hun door ...

De 7 facts over mezelf heb ik al eens opgeschreven voor een andere award, helaas zijn ze nog niet veranderd dus die kun je hier lezen ;-)

2 opmerkingen:

Helen zei

Nou wat onzettend leuk en lief van je :-)))) word zo fijn wakker vanochtend :-))weet wat me nu te doen staat

d'Boederie zei

Hoi Hoi, gefeliciteerd met je 'bekroning'op je werk!!En nu krijg ik er ook 1 van jou...heel erg lief,en reuze bedankt,en ik zal er mee aan de slag gaan!!doei doei