maandag 15 februari 2010

Speciaal voor Emilie !


In het AMC kinderziekenhuis ligt een heel ziek meisje .... Emilie.
Via Twitter ben ik hierachter gekomen en als moeder breekt je hart als je haar blog leest !
Er is dus een oproepje gedaan om iets voor haar te doen om te laten weten dat er mensen aan haar denken.
Hierdoor kwam ik op het idee om een mooie canvas te maken en die naar haar op te sturen.

Hij is besteld en gaat zodra hij binnenkomt deze week op weg naar Emilie ...

Wil je de Blog lezen of iets anders voor haar doen ?

Emma Kinderziekenhuis AMC, Emilie Boon, G8-zuid 108, Postbus 22600, 1100 DD Amsterdam

4 opmerkingen:

Collie-Collie zei

Wat een prachtig cadeau en idee!! Ik ga strakjes even op haar blog kijken!

Groetjes, Collie

Miss Bee zei

Wat ontzettend lief van je zeg (en ook heel mooi geworden), ik ga zo ook eventjes op haar blog kijken..

applicatie enzo zei

ik heb je een award gegeven, zie mijn blog.

Groetjes Sandra

NoeKs blogt... zei

Wat een lief en mooi kado!
Ik las ook haar verhaal, zoo zielig....