dinsdag 8 december 2009

Zie ginds komt de ... twitsint !

Sinds ik op twitter zit heb er weer een hele club bij en samen met nog ongeveer 30 andere dames van webshops had Lizette van http://www.toverstaartjes.nl/ een heuse twitsint georganiseerd een paar weken geleden.
We hebben allemaal een virtueel lootje getrokken en een mooi pakketje voor degene gemaakt, heel leuk want de meeste ken/kon ik helemaal niet ....
Iedereen moest zijn pakje op tijd versturen en afgelopen zondag 6 dec om 20.30 uur hebben we hem allemaal achter onze computer opengemaakt, was echt zo leuk.
Ik kreeg mijn pakketje al een week vantevoren en heb dus een week naar een pakketje moeten kijken die ik nog niet mocht openmaken , oei heel moeilijk voor een nieuwsschierig iemand als ik ....
Maar het was de moeite waard, van Kimberley van www.huisje-boompje-beestje.com kreeg ik een super origineel schilderijtje en lampenkapje helemaal speciaal gemaakt voor Juffrouw Juul + een chocoladeletter (helaas al op) en het Driftmagazine.
Ikzelf heb een mooie CD en armband naar Anita van http://www.proudkids.nl/ gestuurd !

Volgend jaar weer dames ....

Geen opmerkingen: