dinsdag 8 december 2009

De pietenjump

Zaterdag was hij er weer ... Sinterklaas en 2 pieten echt bij oma thuis !!!!
Bij oma gekomen lag er een gedicht, wat was dat nou ?
Ze waren al geweest !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze konden de cadeaus niet kwijt en we moesten maar even in opa's garage gaan kijken ....
Wij allemaal jassen aan en op pad, daar aangekomen lag er niets, alleen een lege zak.
Dus toch maar weer terug naar oma maar wie komen daar nou aan .... ?
2 Zwarte Pieten !, we zijn jullie toch nog maar even gaan zoeken, kom mee de cadeau's staan al klaar.
En ja hoor, weer bij oma en opa aangekomen zat ie daar toch echt , in zijn mooie versierde stoel.
En ja ik durfde gewoon een hand te geven, Juul was helemaal stoer want die gaf hem gewoon een zoen hahaha !
Hij wist echt alles over mij, dat ik van voetballen hou en van playstationen en zo.
Toen hij bijna weer weg moest naar mijn vriendjes heeft papa nog even de CD van de peitenjump opgezet en weet je wat ????????
Sinterklaas en de pieten hebben gewoon mee gejumpt !!!!!
Het was heel gaaf .... en ik heb mooie cadeau's gehad en weet je wat nog het mooiste is ... donderdag ben ik ook nog eens jarig, krijg ik er nog meer hahahah
Groetjes Jonah

2 opmerkingen:

Stitch4u zei

Zo te lezen was het heel gezellig Jonah, enne alvast veel plezier donderdag en natuurlijk proficiat

t brocante sfeertje zei

Via,via kom ik op je blog terecht,wat ziet t er ontzettend gezellig uit.Alvast n hele fijne dag donderdag veel plezier en verwennerij!Ingrid