maandag 2 november 2009

Blogbanner voor Piccolo Cuore !

7 opmerkingen:

Collie-Collie zei

Een mooie vrolijke banner heb je gemaakt. Ik vind hem prachtig!

Groetjes, Collie

nicoleboxer zei

ist der schön......
ich will auch biiietttee....

GLG Nicole

Juffrouw Juul zei

He nicole,

you can mail me your wishes ! at info@juulenjonah.nl .

Anoniem zei

Hoi Miranda,
Het gaat goed met de jurkjes op de website, heh?
Ik heb een fijn onderhoud gehad met de dame achter H. over haar namaak-akties.
Is het nu wachten tot ze ook een cursus creatief met banners gaat volgen?

Groetjes, Mireille

Juffrouw Juul zei

Nou Mireille ik ben nu wel benieuwd wat je met haar besproken hebt hahaha en inderdaad wie weet zie ik straks ook banners op haar site verschijnen maar ja als ze ze maar niet gaat kopieëren he ...

arsababy zei

Hoj Miranda,

Kwamen we elkaar enkele weken tegen op hyves
nu vind ik je weederom al blogent.
Kom inderdaad ook zo nu en dan
kopicats van jou tegen.
Volgende keer zal ik eens een linkje van ze doormailen,
is echt om de haren uit je kop te trekken
Wij zitten in zelfde geval
maar meestal bezitten die katten ( haha ) niet over fingerspitsgefühle, en is het resultaat toch eerder tweedehands !
Voor mij ben jij zeer inspirerend ! Heb namelijk zitten knoeien en knoeien om een mooie banner te maken voor mn eigen blog Miss Baptista.
Vind dat hij best meevalt.Maar het was een cretief zijsprongetje, daar blijft het dan ook bij !

groetjes
Miss Baptista

PINKA zei

Hij is erg mooi, retro en vrolijk. Bellissimo!