zaterdag 24 oktober 2009

Van Saartje voor Nina

Een paar maandjes geleden moest ik echt een keer mijn stoffen en andere "troepjes" zoals linten, applicatie's en alle andere in de loop der tijd verzamelde spullen uitzoeken.
Er komt steeds meer bij door mijn hebbe hebbe hebbe instelling en aangezien karel zijn nichtje van 6 een beetje in mijn voetsporen aan het treden is zijn er bergen richting Sara gegaan.
Ze was super blij met de 3 vuilniszakken vol (moeders iets minder) stoffen en de doos met vilten bloemen, vlinders, garens en spelden !!!!!!!
Nu was ze al weken geheimzinnig aan het doen en hoorde ik van haar moeder dat ze bezig was aan een speciaal project voor mij, met heel veel tranen van frustratie omdat af en toe iets niet wilde lukken kreeg ik dan afgelopen zondag het eindresultaat vol trots overhandigd, mooi ingepakt natuurlijk en met een dikke zoen ...
Ik kreeg deze GEWELDIGE Pippi, helemaal gemaakt door Saar voor Nina (ik dus) !!!!

Haar eerste naaimachine staat inmiddels al ingepakt voor sinterklaas .... ssssst.

6 opmerkingen:

Arjanne zei

Oooh geweldig zeg.
Super knap gemaakt en wat een lief gebaar!!

Groetjes Arjanne

Judith zei

Wat ontzettend lief en schattig!
groeten Judith

Collie-Collie zei

Geweldig, zeg!! Ontzettend lief dat ze dat voor je heeft gemaakt. Knap van haar hoor!

Groetjes, Collie

Mirella zei

wauw wat een super kado !!
En zo mooi gemaakt, geweldig!!!

loesje zei

Wat knap zeg voor zo'n jong meisje, en dan ook nog zo mooi gemaakt, geweldig he.
groetjes Gerlinde

Door Jolanda zei

O helemaal geweldig zeg! Geef haar maar een dikke pluim van mij; een oude naaister :) hahahaha