vrijdag 16 oktober 2009

Update Copycats

Gisteren heb ik aangifte gedaan bij de politie via de telefoon en mijn verhaal gedaan en gegevens (adres, kvknummer en zo) doorgegeven van Husseltjes en vanmiddag moet ik even persoonlijk langs om even wat kopie├źn af te geven van oa haar berichtjes en natuurlijk de foto's, het bewijs.
Ik kan zelf aantonen dat ik eerder was met het jurkje en het shirt doordat ik facturen heb wanneer ik ze verkocht heb.

Ze konden me niet zeggen wat voor resultaat deze aangifte zou hebben maar er zit een kans in dat ze evt een schadevergoeding zou moeten betalen als ik in het gelijk gesteld word en dan wel vanaf de dag dat ik haar verzocht heb de items eraf te halen.

Ook heb ik de KvK ingelicht omdat zij ook hier ingeschreven staat, daar heb ik nog geen antwoord op.

Ik wil wel echt benadrukken dat ik hier eigelijk helemaal geen zin in heb en loop dus ook al een paar dagen met een knoop in mijn maag want dit is echt helemaal niks voor mij maar hoop zo eens en voor altijd af te zijn van dit soort anticreatieve mensen.
Ik vind ook dat ik haar genoeg kansen heb gegeven om de 2 items va haar site te halen maar ze laat het er gewoon op staan !

Word weer vervolgd ... (helaas)

1 opmerking:

Jessica zei

Ik had op een andere weblog hierover gelezen, maar wist niet dat het jouw collectie betrof. Het is altijd zo jammer dat je er zo'n slecht gevoel van overhoudt. Politie en aangiftes zijn geen leuke zaken waarmee je bezig wilt zijn. Sterkte.

By the way: Je webwinkel heeft een hele mooie collectie. Een genot om te neuzen en rond te kijken. Misschien word ik nog wel eens een klant van je.

Groetjes, Jessica