vrijdag 2 oktober 2009

Nieuwe uitdaging !

Alsof ik het nog niet druk genoeg heb met mijn kleding en sieraden ben ik toch begonnen aan iets wat ik ook echt super leuk vind om te doen !
Banners en Lay-Outs etc... maken.

Om hier echt meer bedreven in te worden ben ik me nu dus in de avonduren aan het verdiepen in een super grafisch programma, Paint Shop Pro X.
Ik had het al een hele tijd in huis maar aangezien er een gebruiksaanwijzing bij zit ter grote van een hele enceclopedie durfde ik er nooit aan te beginnen.
Nu heb ik me ingeschreven voor lessen die gegeven worden via internet dus kom maar op ....
Natuurlijk zal ik mijn creatie's ook hier tonen.
De achtergrond van deze blog en een nieuwe banner voor loffefie zijn mijn eerste probeersels.

6 opmerkingen:

Jessica zei

Waar heb je je ingeschreven? ik heb ook zo'n pakket liggen, maar zie er tegenop om ermee te beginnen.

Goed zeg, dat je dit gaat doen.

Groetjes, Jessica

Door Jolanda zei

O leuk zeg!!!
Als je er een beetje in thuis bent mag je voor mij ook weer een opdrachtje in € doen!!!

applicatie enzo zei

Jeetje Miranda, waar haal je de tijd vandaan ??
Ben heel benieuwd naar je creaties !

Groetjes Sandra

Collie-Collie zei

Dat is ontzettend leuk! Ben benieuwd naar je creaties, hoor!

Groetjes, Collie

Audrey zei

Super leuk Miranda! Waar haar je de tijd vandaan! Je blog en de banners ziet er alweer super uit!

Groetjes Audrey
www.hipstipkaarten.blogspot.com

Fiedelientje zei

Ik volg je sinds kort op je blog, omdat ik vind dat je erg mooie kinderkleding maakt, maar ook je banners zijn super! Heel veel succes ermee en ben erg benieuwd naar je volgende voorbeeld!

Groetjes,
Claudette