maandag 7 september 2009

Waar blijft de tijd ... ?

Ik blader door mijn afbeeldingen op mijn computer en ineens zie ik ze staan ... een paar verdwaalde oude foto's van toen Juul en Jonah nog heel klein waren en ik bedenk me dat de tijd wel heel erg snel gaat.
Geniet nou van die babytijd, zei mijn moeder als ik weer eens klagend aan de telefoon hing omdat het allemaal zo druk was, waren ze maar groter zei ik dan ...
Nu zijn ze inmiddels bijna 8 en bijna 6 en gaan ze al een tijdje allebei naar de basisschool en ja ze had gelijk want nu beginnen de zorgen en de stress pas.

Juultje







Jonah




2 opmerkingen:

Frunnik zei

Heel herkenbaar.
Als ze klein zijn wil je ze snel groot en als ze wat groter zijn mag de tijd wat langzamer gaan.
Het gaat echt veel te snel allemaal.
Gelukkig wonen ze nog thuis:)

Groetjes Arjanne

Welkom zei

Wat een prachtige foto's en je verhaal is herkenbaar, ook hier.
Niels, mijn zoon van 12, gaat morgen voor het eerst naar het voortgezet onderwijs ook weer zo'n stap