woensdag 2 september 2009

Nieuwe tas voor Juultje

Al een jaartje of 2 heeft Juul haar lievelingstasje (van de Hema) die ze vaak meeneemt naar school voor haar drinken en tussendoortje.
Lekker makkelijk maar ja gaat natuurlijk een beetje vervelen dus een tijdje geleden had ze al tussen mijn stofjes lopen spitten en daar een geweldig (mama vind van niet maar ja ...) mooi zacht koeienprintje gevonden om dit tasje na te maken.
Ooit gekocht om er rokjes en jurkjes van te maken maar aangezien die op zo'n beetje elke site verschenen toch maar niks mee gedaan en ik vind hem nu dus echt spuuglelijk !
Maar omdat Juul bleef zeuren wanneer nu haar tas af was heb ik me er gisteren toch maar eventjes toegezet.
Fluitje van een cent en hij is best leuk geworden, zelfs met koeienprint, maar ik hou het toch maar bij mijn kleding, tasjes maken laat ik over aan mensen die het echt leuk vinden en goed kunnen.
Juul vind hem geweldig en daar gaat het uiteindelijk om !

Dit was dus eenmalig ... !

4 opmerkingen:

Collie-Collie zei

Hahaha, zij zit dus ook tussen je lapjes te neuzen, ik ken dat! Ik vind de koeientas hardstikke leuk geworden! Echt een stoere meisjestas. Leuk versierd met strikjes, mijn meiden vragen ook wel eens of ik een tas wil maken, want dat zien ze op het blog vaker gebeuren, maar het lijkt me zo'n gefrunnik om het netjes te krijgen, maar ja, misschien gewoon een keer proberen...

Groetjes, Collie

Door Jolanda zei

Nou Miranda, mijn complimenten hoor! Je hebt er een nieuwe uitdaging bij...hij is echt gaaf!
Denk dat je wel mailtjes zult krijgen of je hem in de verkoop doet!

Enne ik vind het wel leuk hoor een koeieprintje, heb het zelf heel in het begin ook gebruikt, maar dat is het leuke van eigen shoppie, zijn we een stofje zat dan maken we lekker weer wat anders als we daar zin in hebben :) :)

traumschnitt zei

Die Taschen sehen wunderschön aus.

Liebe Grüße
Dana

A Colourful Life zei

Onwijs leuke tassen!!!