dinsdag 1 september 2009

Hij hangt !!!

Toen ik de laatste keer de IKEA inliep, liep ik er gewoon tegenaan.
Mijn lamp !!!!!!!!!!!!!!
Spiksplinternieuwe PS Collectie en nog niet eens op de site.
Ook niet erg goedkoop voor een IKEAlamp maar de prijs kon me niet echt veel schelen.
Ik was er direct helemaal verliefd op en MOEST hem hebben.
Maar ja ... waar hang je een lamp met een doorsnede van bijna een meter ?
Voor op alle kamers en zeker ook de woonkamer was ie te groot !
Toen had ik het, waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht, Juul is weer terug verhuisd naar zolder (waar ze al eens eerder geslapen heeft) om plaats te maken voor mama's naaiatelier en ik zoek echt al jaren naar een mooie lamp voor in die hoge nok.
Afrekenen en naar huis en dan maar afwachten wanneer er tijd is om hem in elkaar te zetten (best wel tijdrovend met 140 bloemetjes die eraan moeten) en natuurlijk op te hangen om te zien of hij nou echt zo mooi is ... ?
En ?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hij is zoooooooooooooo mooi !
Wat kan je blij zijn met een lampje ... en gelukkig vind Juul hem ook helemaal gaaf want hij is gebaseerd op een pluizebol.

Kijk en oordeel zelf.



2 opmerkingen:

J zei

Ik heb 'm ook gezien, toen ik gisteren in de Ikea was en was ook verliefd. Het is echt een hele gave lamp! Leuke kamer heeft Juul ook.

Collie-Collie zei

Hij is SUPER!!!! 140 bloemetjes, wauw, maar wel ontzettend gaaf zo in de nok van de zolder. Ik vind haar hele kamer, wat ik er zo van zie, super. Die ruimte daarboven vraagt ook om een eche LAMP, elke andere lamp zwemt daar in de lucht...

Groetjes, Collie