dinsdag 4 augustus 2009

NIEUW Clippykit Londen bij Juffrouw Juul !

Toen ik een aantal weken terug op de beurs was kwam ik langs deze stand, de Clippykit !
Ik was gelijk verkocht, kreeg een rugtasuitvoering mee en Juul vond hem gelijk geweldig en heeft hem helemaal zelf opgepimpt met foto's, kaarten en stofjes.
Er zijn verschillende varianten waaronder ook een rugzak en toilettas en allemaal in verschillende formaten.
Er zijn geweldige linings die erin passen zodat je een stippen, zilveren of roze voering hebt en kits en kaarten die je in de vakjes kunt plaatsen.
Teveel om op te noemen !

Ik wist gelijk dat dit een super aanvulling zou zijn op de Juffrouw Juul collectie's en heb dus contact opgenomen met de importeur en ... vanaf de komende collectie hoop ik alles in huis te hebben.
En niet alleen voor jezelf of dochter maar ook een origineel cadeau want er zijn nog maar een aantal winkels in Nederland die het verkopen, waarschijnlijk nu na de beurs wel weer wat meer

Ik kan niet wachten tot ik ze in huis heb.

Geen opmerkingen: