vrijdag 7 augustus 2009

Lieve collega's !

Wat is dat toch een fijn gevoel als je hoort dat iemand je waardeerd om wie je bent en wat je doet ! Van mijn lieve webshopcollega Jolanda heb ik deze award gekregen, helaas heeft ze hem dus al anders had ze zeker bij het lijstje van mijn 10 favorieten gestaan, helemaal bovenaan !

Ik heb in mijn laatste paar collectie's heel fijn samengewerkt met http://www.doorjolanda.nl/ waarvoor Jolanda geweldige tasjes heeft ontworpen. Ook voor de komende Najaarscollectie is ze alweer druk aan de slag dus bij deze ... XXX

De voorwaarden voor het ontvangen van deze award.
1. Noem de vijf dingen die je gelukkig maken
2.Stuur deze AWARD door naar 10 personen waarvan jij vindt dat ze deze AWARD verdienen.

Dingen die mij echt gelukkig kunnen maken

* Heerlijk met mijn boek in het zonnetje terwijl de kids lekker in het zwembad spartelen (zonder ruzie te maken)!

* Aan een nieuwe collectie beginnen met heel veel idee├źn in mijn hoofd die er dan ook nog zo uit komen te zien !

* Tegen de kinderen zeggen 's avonds als ze naar bed gaan, niet je bed uit komen, om ze dan als we naar bed gaan samen in 1 bed innig slapend aan te treffen !

* Dat Juul het dit jaar best moeilijk heeft gehad in groep 4 als hele vroege leerling en die dan net voor de vakantie trots komt vertellen dat ze over is naar groep 5 !

* Dat de vakantie weer bijna voorbij is (en ik weer lekker aan de gang kan terwijl de kids op school zitten) !

Ik geef deze award door aan

hier ga ik nog even over nadenken ! morgen plaats ik 10 blogs !

4 opmerkingen:

applicatie enzo zei

Hoi Miranda,

Jolanda is niet de enige :)
Ook ik heb je een award gegeven (gisteren).

Groetjes Sandra

Juffrouw Juul zei

Ik voel me echt zeer vereerd, wel 2x genomineerd !!!!!
Nu nog hard na gaan denken voor mijn 10 favorieten want 2 vallen er al af die hebben er al 1 !

Door Jolanda zei

Wat een lieve woorden van een hele lieve collega, bedankt miranda!

Nastasja zei

Hoi Miranda,
ook van mij krijg je deze award!
Groetjes,
Nastasja