woensdag 19 augustus 2009

Hoe overleef ik de laatste week vakantie ?

6 Weken ! Jeetje wat duurt dat lang.
3 Weken op vakantie en ja dan heb je natuurlijk nog 3 weken thuis, gelukkig hebben we heel mooi weer gehad maar de koek is nu bijna op ( en mama ook !).
Deze laatste week merk ik dat de kids weer echt aan school en regelmaat toe zijn en gelukkig is er daar nog De Witte Tent Week, de hele week kunnen kinderen vanaf groep 3 (sorry Jonah, volgend jaar) meedoen aan allerlei activiteiten en gisteren heeft Juul dus de hele dag hutten gebouwd hier in het park.
Verder vermaken ze zich gelukkig nog prima met de buurtkinderen die inmiddels ook allemaal terug zijn van vakantie en hebben ze altijd nog hun aller aller allergrootste vriend achter de hand JOEP !
Op naar maandag, op naar school !!!!!!

1 opmerking:

Door Jolanda zei

Hahaha erg herkenbaar, en dan heb je nog geen pubers die 8 weken hebben, keiharde raps door het huis laten schallen, op de gekste tijden tosties gaan maken, ineens de pc beneden nodig hebben waar ik net bezig ben...de jongste is nu al wel naar school maar volgende week is het huis weer voor mijzelf, hoe lief ik mijn schatten ook vind!