zondag 9 augustus 2009

DesignYourOwnWorld !

Deze week ben ik begonnen met de collectie, alles lag al geknipt, moet nu nog de combi's van stoffen bij elkaar zoeken ed maar heb er zo na de vakantie alweer helemaal zin in !
Zoals jullie weten komt er ook een Juffrouw Juul sieradenlijn, ik was al een beetje besmet het het virus ( door mijn lieve vriendinnetje Natas van http://www.jewelsandfriends.nl/ ) maar ik ben nu helemaal verslaafd.

De tafel ligt hier bezaaid met kralen, bedels, belletjes, elastiek, metaaldraad, tangen en dozen en ik kan er bijna niet meer mee stoppen.
Het is echt ideaal om lekker 's avonds te doen en ook nu de kinderen nog vakantie hebben en ik maar mondjesmaat achter mijn naaimachientje kan duiken komt het nu wel heel mooi uit dat ik zo lekker mijn nieuwe shoppie DesignYourOwnWorld kan vullen met allemaal moois.
Natuurlijk ga ik zeker nog niet alles verklappen maar om jullie een idee te geven wat ik zoal aan het maken ben hieronder vast wat voorbeeldjes, ben echt heel benieuwd wat jullie ervan vinden :

1 opmerking:

Hannie Mars zei

Hoi Juffrouw Juul,

Ik vind de bedeltjes en armbandjes en alles wat er op de foto's te zien is erg mooi! Het ziet er vrolijk en gezellig uit! Ik denk dat eht gaat lopen als een speer! Veel succes!

Groetjes Hannie