dinsdag 7 juli 2009

Gisteren ben ik naar DE 2 kinderkledingbeurzen in Amsterdam geweest !
De Kleine Fabriek en de Just Kidz.
Gekeken wat de collectie's van volgend jaar zomer worden en dus even goed de trends, kleuren en stoffen bekeken.
Wat me opvalt is dat er weinig vernieuwends is en dat de gevestigde merken erg goed moeten gaan oppassen want de merken in het lage segment timmeren goed aan de weg.
Wat me ook wel heel erg duidelijk is geworden, het grote naƤpen en kopieren is heel duidelijk te zien :-)
En ik heb een mooie order geplaatst voor geweldig inpakpapier, tasjes, zakjes, lint en stickers voor de nieuwe sieradenlijn van Juffrouw Juul, DesignYourOwnWorld, en natuurlijk voor Juffrouw Juul zelf !
Een zeer vermoeiende maar ook erg leuke dag.

1 opmerking:

Mikki zei

Hoi Miranda,
Dat grote na-apen is dan zeker van jou. Jij bent de allereerste geweest met het stippenoverslagjurkje met contrasterende biezen die ik gezien heb. Geen trendvolger, maar een regelrechte trendsetter, dus. Onderhand scheidt zich ook het kaf van de koren, want jij naait ook nog eens een keer erg netjes.
Zeau, dit waren wel genoeg veren, dacht ik zo.
Fijne vakantie. En ik kijk uit naar de herfstcollectie.
Groetjes,
Mikki

PS. Ik ben niet roomser dan de paus, hoor. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook een keer een ideetje van je gejat heb. Daarvoor houd ik zelf te veel van naaien.