zaterdag 20 juni 2009

Een nieuwe verslaving !


Altijd heb ik het al leuk gevonden, kraaltjes rijgen en sieraden maken, helaas had ik er nooit de tijd voor en zag ik bij verschillende vriendinnen de mooiste creaties voorbij komen.
Maar nu ik niet meer op bestelling werk en er dus meer tijd voor heb en er ook verschillende shops kindersieraden maken voor bij mijn collectie's ben ik toch langzaam maar zeker aangestoken met het virus !
Ik heb groots ingeslagen en ben bezig met mijn allereerste creaties.

De idee├źn zijn er en de inspiratie op internet is groot dus na de zomervakantie weer een nieuwe toevoeging op mijn Juffrouw Juul collectie, vriendinnen - en zusjes armbanden.

Nu natuurlijk nog een beetje mijn eigen stijl ontwikkelen want aangezien er net zoveel shops zijn met sieraden als met kleding vind ik dat wel erg belangrijk.

1 opmerking:

Door Jolanda zei

Hoi Miranda,

Leuk zeg, Juffrouw Juul sieraden! Weer een leuke uitdaging, ook leuk om te doen in je bikini in de zon! :)

En ja zag al die leuke blogs, heb wel even lopen twijfelen, weer iets om bij te houden...maar het leek me ook erg leuk om wat meer van mezelf en Door Jolanda te laten zien. We zien wel hoe die gaat!

Fijn weekend, Jolanda