woensdag 11 maart 2009

16 Maart weer open !





We gaan weer open ! maar er gaat wel iets verranderen ...
Maandag 16 maart om 9 uur zal Juffrouw Juul haar deuren weer openen !

En ook al laat de zomer nog even op zich wachten wij zien het zonnig in.
Geheel in een Hollands thema met weer super leuke stoffen en bijpassende en speciaal voor Juffrouw Juul ontworpen prints in het rood, blauw en groen, dus uniek !

Maar let op ...door het toenemende aantal bestellingen is het voor mij echt niet meer te doen om zovceel bestellingen tegelijk aan te nemen.
Ik heb dus besloten om alleen van de shirts nog maatseries te maken !
Van de jurkjes en rokjes zullen maar enkele stuks te koop zijn, dus wat er op de site staat is er en niet meer !
Ik maak (bijna) alles vooruit dus er zal minder te bestellen zijn maar er zal dus ook wel een constante aanvoer van nieuwe dingen op de site verschijnen.
Dit betekend dat de winkel niet meer gesloten zal hoeven worden en dat de levertijd verkort kan worden naar 2 weken en dat de meeste dingen dus binnen 2 dagen verstuurd zullen worden .
Je kunt voortaan bijna dagelijks nieuwe dingen verwachten op de site en dit houd het voor mij en voor de klanten extra leuk, bovendien vissen nu een hoop klanten niet meer achter het net.

Ik heb er weer heel erg zin in, komende week zal ik de eerste impressie`s op de Juffrouw Juul Hyves plaatsen dus ben je nog geen lid ?

Ook dit keer zal ik weer samen werken met Jolanda van http://www.doorjolanda.nl/ en Michal van http://www.kleinedraakjes.nl/ die weer speciaal voor mijn collectie iets leuks hebben ontworpen.
Ook werk ik dit keer samen met Natascha, een lieve vriendin van mij met een gloednieuwe geweldige webshop die haar deuren zal openen zodra mijn nieuwe collectie online gaat en dus op het moment nog bezig is haar shop te vullen met hele mooie dingen http://www.jewelsandfriends.nl/ !

1 opmerking:

applicatie enzo zei

Hoi Miranda,

Het ziet er allemaal super leuk uit ! Ben heel benieuwd naar je nieuwe collectie.
Morgen opend mijn site officieel.

Groetjes Sandra