dinsdag 21 oktober 2008

Chaotische toestanden bij Juffrouw Juul !

Chaotische toestanden bij Juffrouw Juul !
Er moeten nog een hoop bestellingen weg en ik loop een beetje achter.
Door de tijdsdruk en een nieuw gezinslid (Joep) is het dus een beetje stressen.
Zoals je ziet is ook mijn atelier echt een zooitje maar het einde is in zicht.

Zodra de site weer is geopend werk ik ook niet meer op bestelling maar zullen er maatseries te koop zijn, dit geeft mij wat rust en zo kunnen ook de levertijden drastisch worden verkort.
Gelukkig vinden mijn klanten dit ook een verbetering !
Dus nog even doorbijten en dan heerlijk relaxed werken en natuurlijk veel meer nieuwe dingen op de site zetten.

2 opmerkingen:

Kim zei

Ik zeg: heel veel succes!! Hoop dat de drukte snel voorbij is en je er weer lekker van kan genieten

Moet zeggen dat je me een beetje geinspireerd heb en ik zelf ook maar achter de naaimachine gedoken ben. Ik kom alleen een hip naaikamertje te kort, maar zo te zien heb jij daar geen problemen mee!

Anoniem zei

Hoi,

Ik wil me graag aanmelden als lid, maar hij geeft sinds gisteren aan dat dit niet lukt om technische redenen. Kan het op een andere wijze? Hoor graag van je.

Groetjes,
Angèle (angele.de.folter@home.nl)