dinsdag 9 september 2008

Juul & Jonah word Juffrouw Juul

Hoi allemaal !

allereerst wil ik iedereen bedanken voor alle krabbels, mailtjes en natuurlijk bestellingen die ik afgelopen paar dagen binnen heb gehad. Echt super !!!!!
Het is op dit moment eventjes chaotisch, net als na elke opening omdat ik nu aan het inventariseren ben wat ik allemaal moet bestellen aan stoffen, applicaties en nog veel meer.
Natuurlijk de bijbehorende administratie en vragen beantwoorden van mailtjes en noem maar op, maar ik doe het graag.
De site zal binnen een paar dagen weer gesloten zijn dus wil je nog bestellen doe het nu.

Dan even een zakelijke mededeling, ik heb bericht gekregen van de KvK dat ik de naam Juul & Jonah niet meer mag gebruiken omdat mensen door de naam kunnen gaan denken dat het bedrijf meerdere eigenaars heeft terwijl het een eenmanszaak is, wie verzint dat maar ja dat moet je ook maar weten natuurlijk .
Ik mag de naam wel blijven gebruiken in het emailadres (info@juulenjonah.nl) en als domeinnaam (http://www.juulenjonah.nl)/ maar ik moet op alle uitgaande post en ook boven de site een andere bedrijfsnaam verzinnen.
Ik heb er dus voor gekozen om de naam Juul & Jonah om te zetten in Juffrouw Juul omdat ik daar nu ook al een beetje vertrouwd mee ben.
Misschien in de toekomst ook wel makkelijk omdat een hoop nieuwe klanten ook jongenskleding verwachten en alhoewel dit er wel aan zit te komen wil ik eerst de mamma lijn wat meer uitbreiden want de Juffrouw Juul shirts zijn supergoed ontvangen !!!!
Dus alhoewel ik wel een beetje moeite heb met het afscheid nemen van de naam komt er een leuke bedrijfsnaam voor terug.
Omdat het wat ingewikkeld is om het emailadres en de domeinnaam te verranderen zal ik deze voorlopig nog zo houden.
Dus het adres blijft gewoon http://www.juulenjonah.nl/ en de mails kunnen nog gewoon naar info@juulenjonah.nl !
Het zal nog wel even moeten wennen maar hoop dat jullie niet raar op kijken als jullie ineens een mailtje krijgen van Juffrouw Juul want alles blijft gewoon bij het oude.

Geen opmerkingen: