maandag 14 juli 2008

Ik ? Een award ?

Jeetje wat voel ik me vereerd !

Ik kreeg van Petra http://www.pigje.blogspot.com een mailtje en daar stond in dat ze een verrassing voor me had, en wat blijkt, ze heeft me een award toegekend ! Wat een lovende woorden allemaal, maar ik accepteer hem natuurlijk graag. Ik vind het echt super leuk dat ik van mijn hobby wel een beetje mijn werk heb kunnen maken. Soms heb ik wel eens last van een luxe probleem, doordat de site zo goed loopt heb ik het vaak te druk met mijn bestellingen en loop ik heel lang met ontwerpen in mijn hoofd rond die ik dolgraag zou willen maken. Ben inmiddels ook aardig verslaafd geraakt aan stofjes en heb hier dus ook stapels liggen waar ik nog zoveel mooie dingen mee moet maken ! Ik ga me dus even verdiepen in alle blogs ( helaas ken ik er nog te weinig ) en ga op zoek naar 3 mensen die het ontwerpen en naaien net zo leuk vinden als ik.

De eerste die ik graag een award zou willen toekennen is Chantal http://doekedoeke.blogspot.com/ , de dingen op haar site hebben wel wat weg van mijn Juul & Jonah kleding en de stijl spreekt mij dus erg aan ! Ook heeft zij een webwinkeltje maar door te weinig tijd moet deze nog een beetje opgestart worden en ook dit is heel herkenbaar want een jaartje geleden zat ik ook met dit probleem.

De tweede is http://doorhetoogvandenaald.blogspot.com/ , ook Diana heeft veel dingen op haar blog staan die mij erg aanspreken. Waarschijnlijk kent ze mij helemaal niet maar ik neem vaak even een kijkje op haar blog omdat ze veel dingen in dezelfde stijl maakt als ik !

Eindelijk heb ik de derde kandidaat gevonden voor de award !http://colourfullife.wordpress.com/.Ik weet niet of het ook echt een blog is maar ik heb Esther op Sancho al verschillende keren voorbij zien komen en net als Diana zie ik ook in haar vrolijke en mooie dingen mijn Juul & Jonah stijltje terug.Heel inspirerend.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ja, ik ken jouw blog en je creaties ook!! Ik voel me erg vereerd door jouw nominatie, dank je wel!
Ik kijk ook regelmatig in je blog en vind het allemaal erg inspirerend en geweldig wat je maakt. Ik mijn blog zie je een uitgebreidere reactie en is te zien aan wie ik hem doorgegeven heb.

Groetjes diana