woensdag 28 mei 2008

Juul & Jonah ontwerpwedstrijd






Ik heb er lang over nagedacht wat ik voor aktie kon doen op Hyves en op de site.
En ik heb een hele leuke bedacht ! (tenminste, vind ik zelf)
Ik krijg vaak verzoeken voor shirts van mensen die iets speciaals willen
voor een gelegenheid of iets in een speciale kleur of combinatie.
Vaak zitten hier hele leuke dingen bij waarvan ik denk had ik dit maar bedacht.
Dus bij deze wil ik een ontwerpwedstrijd starten.
Ontwerp een shirt waarvan jij denkt dit is het helemaal.
Helemaal naar eigen inzicht met je favoriete kleuren, applicatie, lintjes etc.
Natuurlijk moet het wel uitvoerbaar zijn.
De ontwerpen worden op Hyves geplaatst en elke maand zal ik er 1 uitkiezen
en zal ik dit ontwerp maken voor de winnaar.
Dus wees creatief en stuur je ontwerp in de vorm van tekening,
foto of een andere duidelijke manier op maar

Geen opmerkingen: